Song picture
Peccato Originale
Comment Share
Free download
A strongly 'black sabbath style' song! Biting vocals and 7 string guitar riffs put this peace on a more modern style, while you can still found a 70's feeling all around!
alternative prog progressive rock hard rock metal rock n roll italian dejanira
Artist picture
A new innovative sound between Alternative/Prog Metal and Classic Rock'n'roll!
A new alternative-rock band coming from Italy! Melodic licks, groovy and strong rythms, something you would never expect from Italian musicians! Come to our homepage: www.dejanira.com and see all about the band!
Song Info
Genre
Rock Rock General
Charts
Peak #360
Peak in subgenre #110
Author
Dejanira
Rights
Dejanira
Uploaded
October 14, 2006
Track Files
MP3
MP3 4.0 MB 128 kbps 4:22
Lyrics
Guardami, Sono solo un uomo E affronto le mie pene Come un dolce destino Ciò che è Così bello per voi altri Sembra un inferno agli occhi miei Non sopporto questi suoni! Mi perdo nell’oscurità Di un peccato originale Sorprendimi Mostrami la compassione Dimostrami che un Dio c’è Perdonando i miei peccati! Ciò che fai Non corrisponde alle parole Che ogni giorno santo Reciti in Suo nome! Mi guardo intorno Di chi è questa casa? Vedo solo Uomini e idoli Di plastica Coperti di cupidigia! E tu che preghi Per chi, perché, qual è lo scopo? Con indifferenza e ira Proclami la tu asuperiorità Affamato di soldi e di vizi Chiuso nella tua avidità Vivi nell’invidia Di chi non è schiavo della propria santità!
Song Likes
On Playlists
Comments
Please sign up or log in to post a comment.