Song picture
bruciami un po'
Comment Share
La canzone parla di vita e morte,amare ci fa sentire importanti,ci brucia eppure siamo solo cicatrici nel vento,che sperano invano di lasciare un segno.
max
Artist picture
Great band...I'm the one.ahah
I'm a young italian song-writer ,I live near Florence,in Tuscany.I have start to play music at 13 years old.I apologize for my terrible english.My life is good, too much good...but I always have got something to say.And I say all in this way,with my songs....I hope that the italian language is not a problem for the user of this site.And...good listen to.
Song Info
Genre
Pop Pop Rock
Charts
Peak #192
Peak in subgenre #44
Author
M.Paolicchi/M.Paolicchi
Rights
@SIAE
Uploaded
February 08, 2007
Track Files
MP3
MP3 3.5 MB 128 kbps 3:46
Story behind the song
This story talk about the life,the feelings...we love, while we burn . (sorry for terrible english)
Lyrics
Accendimi con quella fiamma che tieni dentro da un po' e bruciami come la legna che strina in spiaggia nel tuo falò Sarò del fumo fra onde e sale perchè qualcosa resterà fra il vento e la fiamma che sale l'amore resta anche se va E un mezzo a questo lasciarsi andare siamo luci appiccicate all'amore E in un momento veloce siamo prima la fiamma e dopo il fumo che sale Bruciami un po'... La sabbia poi diventa vetro e in qualche modo taglierà ma...siamo cicatrici sopra il vento l'amore brucia,la vita va E in mezzo a questo lasciarsi andare siamo luci appiccicate all'amore e in un momento veloce siamo prima la fiamma e dopo il fumo che sale bruciami un po'.... tu bruciami.
Song Likes
On Playlists
Comments
Please sign up or log in to post a comment.