Song picture
Dio a metà
Comment Share
This song talk about the differet visions of god in religions...Every religion say something for 'personal' and 'temporal' power using God...IN this way,we know only a piece of God,only half of one universal God . (sorry for my orrible english)
max
Great band...I'm the one.ahah
I'm a young italian song-writer ,I live near Florence,in Tuscany.I have start to play music at 13 years old.I apologize for my terrible english.My life is good, too much good...but I always have got something to say.And I say all in this way,with my songs....I hope that the italian language is not a problem for the user of this site.And...good listen to.
Song Info
Genre
Pop Pop Rock
Charts
#13,143 today Peak #235
#2,986 in subgenre Peak #56
Author
M.Paolicchi/M.Paolicchi
Rights
@SIAE
Uploaded
June 20, 2007
Track Files
MP3
MP3 4.0 MB 128 kbps 4:22
Lyrics
La scommessa è questa qua che col tuo nome so dire libertà eprchè se Dio non ha bandiere non ha nemmeno religione E un uomo venne o forse no quel che rimane però lo so che in qualche modo va capito un Dio che a volte resta solo Quante cose che cambiano esigenze che mutano e far dire qualcosa ad un Dio senza replica... E' un dio...è un DIo a cui hanno tolto metà...metà... metà di se metà di se E la scommessa rimane qua una canzone per un Dio a metà ma in qualche modo poi mi sforzo e credo in Dio e non al concetto Quante cose ceh cambiano esigenze che mutano e far dire qualcosa ad un Dios enza replica E' un Dio è un DIo è un dio a cui hanno tolto metà...metà... metà di se E' un Dio è un DIo è un dio a cui hanno tolto metà...metà... metà di me E' un Dio è un DIo è un dio a cui hanno tolto metà...metà... metà di se e metà di me e metà di te
Comments
Please sign up or log in to post a comment.