JCaspersen
Winnin' w/Hook by @TheLoganChapman | FREE DEMO DL
Instrumentals with Hooks
$20 Lease (Untagged) | Email me for exclusive rights | Minmappe@live.dk For Questions | Twitter.com/JCaspersenBeats
Advertisement
» go to the music page for more
play lo-fi play hi-fi  Whats Going On
play lo-fi play hi-fi  Lifes A Lisp (with intro)
play lo-fi play hi-fi  Lifes A Lisp (no intro)
play lo-fi play hi-fi  Aint Nothing Changed *Selling Out*
play lo-fi play hi-fi  Contemplate
play lo-fi play hi-fi  Take A Look Ft. Darkstar
play lo-fi play hi-fi  8 Bawwz For Scrapped collab
play lo-fi play hi-fi  Days Ahead - Ft Tali, Instant Legend & Jacknife
play lo-fi play hi-fi  Music For Grimey Impaired - Ft, DAR & Praverb
play lo-fi play hi-fi  Prophet - ft. Nimrod & DAR

RapMusic.com


Not the average Mc
Why this name?
Just a play off the word Arson....
Do you play live?
Nope never played live. Probably never will either,but you never know...
How, do you think, does the internet (or mp3) change the music industry?
I think it takes alot of power away from the gay as record companies who make money exploiting artists. Plus gives a market for independent underground cats (like me)
Would you sign a record contract with a major label?
Depends
Band History:
Shit, I really started when i was about 15 just writing rhymes over the net and shit, not really thinking much about it. sh*** just kept evolving and drawing me more into the shit, till recording went from a hobby to a goddamn obsession. LOL, I love hip hop but it's almost about that time for me to give it up. I plan on releasing one solo joint then quiting for good and start concentrating on school. But depending on how people feel it I may change my mind and start doing sh*** seriously.
Your influences?
Pretty much everything. From Hip Hop to heavy metal, I like alot of diffenet stuff, gotta be diverse in what you listen to if you wanna be diverse as an artist.
Favorite spot?
The Dungeon aka the Basement Studio aka my parents basement haha.
Equipment used:
a 4 track mixer
Audio Tecnica condensor mic
Acid 3.0
Cool edit 2.0
My mind
Anything else...?
Look out for the album!
Join The Mailing List
We will not store or use this email address other than for this newsletter.